رویای قشنگ


ماه را به هیچکس نمی دهم

دلم گم کرده راهش را و چشمانم نگاهش را,شبیه آسمانی که شبی گم کرده ماهش را..

 

نمی دانم از چه بگویم

از کدامین لحظه های زندگیم

از شادی یا غم هایش؟!!

تمام زندگیم را باخته ام

اما....

نفسی دارم

می آیدو می رود

از خستگی چشمانم را می بندم

می روم در رویا

جای قشنگی است

آرزویی می کنم

خدایا بمانم در اینجا؟

و.........

حال دیگر آن نفس راهم ندارم.

- - - - - - - - - - - - - - - -

+سلام

وبلاگ منم بلاخره متولد شد نمی دونم چقدر عمر می کنه ولی دوس دارم تا زمانی که هستم و هستش وبلاگ خوبی باشه .فعلا



نظرات شما عزیزان:

SRR
ساعت21:14---19 آبان 1390
سلام خوبی میخوام بگم خودت خوبی وبت خوبه همه چی تو عالی هستی امیدوارم موفق باشی راستی وقت داشتی یه سر بیا وبم وخوشحال میشم تو وب دوستای خوبی باشیم

شیدا
ساعت20:24---19 مهر 1390
ممنونم که سر زدی راستی من تو وبلاگت عضو شدم اگه میشه توهم تو وبلاگ من عضو شو

ஹஇآریـــــــــــا♣آســــــــــــــمانஇஹ
ساعت7:25---15 مهر 1390
ببخشید یادم رفت ادرس و بزارم اینم ادرس روم
www.biatochat.com


ஹஇآریـــــــــــا♣آســــــــــــــمانஇஹ
ساعت7:23---15 مهر 1390
سلام ابجی نیلو مخلصیم قالب وبت که خیلی خوشگله امیدوارم مطالبی که میزاری هم جالبو خوندنی باشه راستی اگه دوس داشتی من چت رومم دارم بیای خوشحال میشم میتونی بنر رومم رو تو وبلاگت بزاری و اونجا هم تبلیغ وبلاگت رو بکنی من ادرس چت روم رو برات میزارم منتظرتم موفق باشی





´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶ ´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´ ´


parand
ساعت17:00---12 مهر 1390
nice
thanks


مرتضی -3pehr-
ساعت19:04---11 مهر 1390
سلام و درود نیلوفر خانوم

ممنونم از نظرتون

منو از کجا پیدا کردیی؟

وبتون برای شروع خوبه

من بازم بهنون سر میزنم

لینکتون هم کردم

روو به موفقیت ................. .

امیدوارم همیشه امیدوار باشید

فعلا
پاسخ:سلام. قابلی نداشت. گشدیم پیداتون کردیم دیگه!! منم لینکتون می کنم.مرسی. مرسی که اومدی. شاد و رنگین کمانی باشید.


امین سام
ساعت14:13---11 مهر 1390
ببخشید این ادرس وب منه باتشکر امین سام


امین سام
ساعت14:10---11 مهر 1390
سلام .خسته نباشید نیلوفر خانم وبتون خیلی عالی بود امیدوارم مطالبش رو زیاد تر کنید.من ادرس شما رو لینک کردم شما هم مال من لینک کنید البته اگر دوست دارید. خوشحال شدم که بهم سر زدین امیدوارم بازم بهم سر بزنید با سپاس فراوان امین سامپاسخ:سلام. مرسی. چشم. ممنون. چشم. سر میزنم حتما. ممنون که اومدی. شاد و رنگین کمونی باشی.

nina
ساعت1:47---11 مهر 1390
salam asizam

mr30 ke behem sar zadi

be jame weblog nevisa khoshomadi

barat areZOye behtaRInaROo mikonam ...

alan na vali badan ke webloget behtar Oo

por mohtava tar shod yadam biar ke hatman linket konam ....

bazam behem sar bezn khoshal misham
پاسخ:سلام. خواهش میشود. خوشحالم بابت این. چشم حتما. مرسی که اومدی. شاد و رنگین کمونی باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,سـاعت 1:39 نويسنده نیلوفر| |

ananazi&sajjad